tisdag 13 november 2012

En tur runt burken
DT-alster för PY Hobby

Idag får ni följa med på en tur runt en liten majsburk ;- ))

Jag har stoppat i en julklapp i burken till en av mina tjejer
( nej sötnos jag tänker inte tala om till vem eller vad som är i)
stora tjejen är ju in här ibland :- )

Jag har klätt in burken med papper från blocket
Har använt 2 utav papprena.

Jag har dekorerat med en Minigardenia och några rosor
Satte även dit en söt charms snögubbe  
5 st för endast 9:-

Försökte göra en egen liten swirl av gröna rhinestones



Så går vi några små steg åt höger och hittar en embossad text



Går lite till och kommer fram till en snörning där det hänger en pingla.
Snöret och pinglan hittade jag i mina lådor.



Inunder snörningen sitter det andra pappret
Har lagt glitterlim längst nedre kanten



Självklart har jag dekorerat toppen oxå.
Här har jag slösat med självhäftande halvpärlor

Satte oxå dit ett självhäftande pärlhjärta




Lite detaljbilder




Har ni sett dessa Luxury Pearls som precis kommit in till PY Hobby
De mindre 10x10mm hittar ni HÄR och de större 14x14mm  HÄR




6 kommentarer:

onkis sa...

Jättefin burk,
nästan lite synd att öppna den på julafton..
Kram!

Kristina ScrapSalig sa...

Läcker och härligt blingig burk! Jag gissar att någon av dina tjejer kommer att bli överlycklig, blir själv lite nyfiken på vad som gömmer sig däri när utsidan är så vacker! :) Fräck korsettknytning och bandet du trätt genom hålen ser så glammigt snyggt ut!

Ha en toppendag, kram!

Maritha sa...

Superhärlig burk och t.o.m jag blir ju nyfiken på innehållet....hi hi


Kramen

Sonia sa...

Wonderful creation dearest friend^_^
Every single detail is so gorgeous^_^
Hugs,
Sonia

Iffa ...... sa...

snygg burk du altrat, många fina detaljer du satt på den!
Det är så kul att altra sådana här =)

O´Kelly sa...

Vilken härlig burk.
Det måste jag prova någon gång.

Må så gott!